Zwack Sándor, a Zwack Unicum igazgatósági elnöke az indexnek elmondta, hogy az alapítócsalád 230 éve jelen van a vállalatban, s kulcskérdés megtalálni az egyensúlyt a hagyományok és az innovációk között, s megtanulták, hogy a fogyasztói bizalom törékeny, és hogy a kereslet gyorsan meginghat. A jó menedzsment felértékelődött, gyors és hatékony döntéseiknek köszönhetően tudtak urai lenni a kialakult helyzetnek.
A 2023-2024-es üzleti évben csökkent a cég árbevétele, de az erőfeszítések gyümölcsét igazán a következő időszak hozhatja meg, hiszen egyelőre stagnál a piac, de a gazdaság ciklikus. Egy 230 éves márkánál kényesen figyelni kell erre az egyensúlyra. Elmondta, hogy az új generációt úgy kell megszólítani technológiai és termékfejlesztésekkel, hogy közben ne felejtsék el, hogy honnan jöttek. Például egy mangós Unicum nehezen lenne összeegyeztethető a Zwack DNS-ével.
Hagyományosan Olaszország a legerősebb piac, amiben nagy szerepe van a család olasz kötődésének is. Kiemelte azonban, hogy nagyon feljött a román piac az utóbbi időben, és immáron a némettel vetekszik. Európán kívül pedig már az Egyesült Államokban és Kínában is számolni kell a céggel.Nagy álma, hogy Dél-Amerikában is megvesse a lábát a cég, különösen Brazíliában és Argentínában, ahol jelentős német kolónia él és az olasz gyökerek is ismertek.
A cégvezető a BÉT-re lépést a mai napig jó döntésnek tartja, hiszen a legfontosabb a transzparencia a cég életében. A környezettudatosság kulcstényező, és tovább szeretnének fejlődni ebben az irányban. Továbbá kardinális jelentőségű a hazai erős piacvezető pozíció megtartása, és az exportpiacok bővítése. Emellett azt is kiemelte, hogy a termékfejlesztés dinamikájában egy lépéssel a piac előtt jár a Zwack.