
1968: félmillió Trabicsek
Jó három évtizede annak, hogy befejeződött a Trabantok gyártása.

Horvátország: népszerű VW és Renault
Déli szomszédainknál – Republika Hrvatska – idén sokkal nagyobb forgalmuk van az autószalonoknak, mint tavaly.

Népszerű hazai márkák
A 68 millió lakosú Párizsban, avagy más településeken barangolva a belföldi gyártású kisautók határozzák meg az utcaképet.

Dongfeng Motors és más meglepetések
A Majna-parti Frankfurtból Dél-Németországba költözött jármű-szalonnak immáron harmadik alkalommal volt házigazdája a bajor főváros.

Torinói történet – négykeréken
A régi szép időkre az oldtimerbarátok 2023 nyarán is szeretettel gondolnak vissza.

A háztartások 78 százalékának van autója
Németország útjait napjainkban már közel 49 millió személygépkocsi rója.

IAA Mobility 2023
Vasárnap estig várja az érdeklődőket a világ legnagyobb közlekedési seregszemléje.

Aleko – felejthető „szovjet” típus
Már kívülről sem volt oly’ szép a szláv kópia, mint a francia eredeti.

Cadillac: francia gyökerek
Immáron 121 esztendeje, hogy Henry Martyn Leland megalapította független gépjárműgyártó cégét Észak-Amerikában.
Nio: Tesla konkurens Kínából
A világ számos országában már zakatol a Nio ET7-es széria forgalmazása.

NSZK: van pénz új kocsira
Tavaly júliushoz képest 18 százalékkal több vadonatúj autót helyeztek üzembe Németországban.

Luxus oldtimer: Audi Avant
Az európai és amerikai veterán járműtalálkozók komfortos kedvence a kupé és kombi erényeket ötvöző, Audi 100 C2-es szériájának ötajtós verziója.

88 éve hunyt el André Citroën
Bő száz esztendeje debütált a legelső Citroën modell Franciaországban.
Azerbajdzsán: szorgalmas autókereskedők
Noha a szabályok kijátszásával 2023 nyarán is lehet vásárolni nyugati típusokat, az oroszországi szalonok forgalma a háború előttinek felére apadt.

8. VW-Audi találkozó
Idén nyáron is számos autós randevút tartanak Európa szívében.

Vidal egyszerűbb autókról álmodik
Vidal szerint a modern autók egyre összetettebbek és bonyolultabbak és túl sok a csilivili.

Varrógép, bicikli, Olympia
1928 tavaszán 238 km/órás sebességi világcsúcsot állított fel a német Opel gyár sportkocsija.