Renault – imádja a zsűri
1966 sztárja a Renault 16 volt. Ez a francia típus ma is lenyűgöző!
Citroën – legendás múlt
A 2025 nyarán – hitvesével – Angliában vendégeskedett Emmanuel Jean-Michel Frédéric Macronnak, az újraválasztott köztársasági elnöknek a jövőben sem lesz „tekintélyes” hazai gyártású szolgálati limuzinja.
Spanyolország: a Sandero a sztár
A Dacia Sandero tavaly Európa legkedveltebb négykerekűje volt.
Lengyelország: boldog autókereskedők
A Balti-tengeri, 36 millió lakosú EU tagállamban 540 ezer darab négykerekű kelt el, s idén ez a rekord is túlszárnyalható lesz – így a varsói gazdasági elemzők.
Norvégia: környezetbarát autósok
Az új autót vásárló polgárok 90 százalékban elektromos üzemű négykerekű mellett döntöttek 2024-ben és 2025-ben is.
Dél-Európa: kedvelik a kiskocsikat
A másfél magyarországnyi területű Görög Köztársaságban az Opel Corsa és a Toyota Yaris mellett a Peugeot is népszerű márka. Különösen a 208-as szériából vesznek sokat a polgárok.

Naná, hogy a Dacia a sztár!
Az eladási listákat 2025 végén a belföldi Dacia Duster/Sandero vezeti.
Bulgária: egyre több Octavia
Bezzeg tavaly a balkáni kereskedések közel félszázezer új négykerekűt értékesítettek, a 6,5 millió lakosú köztársaságban. Ez bizony 16 százalékos növekedés 2023-hoz képest!

Svájc: imádják a Teslát
Mára sokat változott a világ: az alpesi mini köztársaságban idén a Tesla Model 3 a bajnok.
Olasz-francia kooperáció
2025-re ritka madár lett a hajdan népszerű, francia márka az öreg kontinensen.

NSZK: 800 ezer oldtimer
Dabelben október 10.-12 között IFA seregszemle lesz.
A KIA Zsolnán is elektromos autót gyárt
A Szlovákiában készült autók túlnyomó részét 83 országba exportálja a KIA, mindössze 2 százaléka marad a szlovák piacon.
Florida – a szerb Fiat
A balkáni vérontás egyik „műszaki áldozata” volt a {80-as évek végén piacra dobott} Zastava újdonság, a Yugo Florida.
Októberi oldtimer randevúk
A Ladások, a Bogarasok éppúgy klubokba tömörülnek az EU legnépesebb államában, mint a Merci és BMW barátok.
Közép-európai autó matuzsálemek
Németországban a verdák átlagos életkora már túllépte a 10 évet. Az EU-ban 12-13 esztendős az autópark.
Közép-európai autó matuzsálemek
Vajon egyre jobbak lettek a gépkocsik a harmadik évezredben, s ezért nem cserélik le gazdáik?
Brüsszel ’58-as szovjet sztárja
Az igen erősen a kortárs amerikai limuzinokra hajazó M 21-es csinos járgány volt.