Jönnek a kínai autók
A jövő év végére a SERES 1000-1200 jármű eladásával egy százalékos piaci részesedést remél a magyarországi újautó-piacon.
A Golf kihunyt „rokonsága”
A Käfer méltó utódja lett a félévszázada debütált VW Golf.
Nemzetközi járműipari találkozók
Németországba hívogat a kölni The Tire Cologne show megannyi novummal.
Aktuális autós bulik
A török metropolisz a hó végén ad otthont az Automechanika Istanbul, majd a Busworld Turkey buliknak.
Isztambuli, pekingi mustrák
Távol Berlintől és az öreg kontinenstől, szintén május 15. és 17. között lesz az indonéziai Busworld Southeast Asia seregszemle.
Mi a Simca titka?
A 60-as évek ízlésvilágát idézte a farmotoros Simca 1000-es, melyből hazánkba is jutott számos példány.
2024-2028 praktikus kisautói
Róma és Milánó, Nápoly és Palermó szűk utcáin – szószerint – megtorpan az SUV divat.
Birminghami buli
Birmingham (UK) a házigazdája a röviddel később rajtolt The Commercial Vehicle Shownak – április 25-ig.
A Merkúr szalon szovjet sztárja
A Fiat 124-es liszence alapján 1970 tavaszától gyártott, négyajtós Zsiguli ’71 nyarán debütált Magyarországon.
NSZK: egyre több és drágább autó
A 84 millió lakosú Németországban már 49 millió személygépkocsit tartanak nyilván. A tulajok 34 százaléka hölgy.
Jövő áprilisban ismét Techno-Classica
Az esseni Techno-Classica látogatóit, mintegy 2.700 darab régi jármű kényeztetette idén.
Intertraffic Amsterdam
A Holland Királyságba csábít 2024. április 16. és 19. között a Benelux-államok egyik legrangosabb közlekedési szakvására.
Pozsonyi mustra
Szlovák szomszédaink nemzetközi Autosalonja pedig Pozsonyba hívogat április 11. és 14. között.
1894: az ős-rally verseny
130 esztendeje hirdették meg a „Le Petit Journal“ a világ legelső autóversenyét.
Az államférfiak négykerekű kedvencei
Adolf Hitlertől Helmut Kohlig valamennyi berlini, bonni kancellár Mercedes Benzzel suhant.
2024: 70-80 millió új autó?
Világszerte 2024-ben 70-80 millió új személygépkocsi értékesítésével kalkulálnak a szakemberek – a környezetvédők bánatára!
Renault – legendás francia típus
Keményen dolgozott a három Renault testvér, amíg eljutottak odáig, hogy az első világháború küszöbére – az amerikai Ford konszern mögött – a Föld második legnagyobb automobil üzemével büszkélkedhettek.