Speciális ügyekben ezentúl a Deák Ferenc téri és a Kelenföld ügyfélközpontban fogadja ügyfeleit a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A társaság MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleménye szerint annak érdekében, hogy a közlekedéssel kapcsolatos napi teendőket kényelmesen, gyorsan lehessen intézni, speciális ügyekben ezentúl a könnyebben megközelíthető Deák Ferenc téri és a Kelenföld ügyfélközpontban fogadja partnereit és egyéni ügyfeleit.
Akinek például a jegyváltó automata elnyelte a pénzét, annak ügyét a kelenföldi irodában orvosolják, de itt lehet intézni például a túlsúlyos járművek behajtási engedélyeit is. A Deák Ferenc térre kell mennie annak, aki nagy tételben szeretne bármilyen BKK-„terméket” vásárolni, vagy utalványt váltana be. Vásárlásra és általános ügyek intézésére a BKK további ügyfélközpontjai is rendelkezésre állnak a megszokott rend szerint.
Március 31. után a BKK Rumbach Sebestyén utcában található ügyfélszolgálata már nem fogad ügyfeleket. A feladatait részben a Deák Ferenc téri metróállomás aluljáró szintjén működő ügyfélközpont veszi át.
A közútkezeléssel kapcsolatos ügyeket április 3-ától a Kelenföld ügyfélközpontban lehet intézni, munkanapokon 9 és 17 óra között. Ugyanitt vehetők át a BKK-automatákkal kapcsolatos készpénzes visszatérítések, valamint a BKK-utalványok – áll a közleményben.