Márciusban az Osztrák Köztársaság távoli csücskébe csábít az Automesse Salzburg. Tavaszi mustra lesz Dániában {Transport Scandinavia} és szintén áprilisban Dél-Koreában {Seoul Mobility Show} is. Az ázsiai bulik egyik sztárja lehet a közel öt méteres friss Mazda 6e. A sportos, négyajtós japán verdát nemzetközi team álmodta meg, hiszen a gyártók számítanak a kínai vevőkre éppúgy, mint e márka európai rajongóira.
Az USA-ban egy másik típus a kedvenc. 2024 utolsó negyed évében bő fél millió új Toyotát értékesítettek az amerikai szalonok. Pár ezer darabbal kevesebb fogyott a belföldi Fordokból. Dobogós lett tavaly a Chevrolet is, {3 hónap alatt} 480 ezer eladott modellel. A német négykerekűekért már nem tolonganak annyira a tengerentúli vevők, mint korábban. De a BMW-k még sikeresek! S hasonló a helyzet a Kínai Népköztársaságban is, ahol szárnyal a elektromos autóipar. Ottani kóstolót kaphatunk a novumokból az áprilisi Electronica China Shown – Shanghaiban!