2025. március 18. (kedd) 02:38

A 7 milliós akció

Volt egy fehérárú kereskedő barátom. Már rég nem láttam, remélem még él és jó bőrben van. Ha él, akkor gyakran csuklik, mert mostanság gyakran szoktam idézni.Őm mondta, amikor a kedvezményekről meg az akciókról beszéltünk, hogy jól hangzik a 30 meg 50 százalékos kedvezmény, de „mihez képest?” És bizony az embere természete már csak olyan, ha látja vagy hallja a 30-50-70 százalékos kedvezményeket, akkor óhatatlanul kíváncsi lesz. Spórolni végül is mindnyájan szeretünk. És egy plázában vagy éppen a netes portálokon ezek az leárazások fölöttébb gyakoriak. Igaz, megdöbbentő, amikor elolvassuk, hogy mi volt az eredeti ár, ha egyáltalán igaz volt.Na, de az autós cégek már rég lehajrázták ezeket és úgy dobálóznak a milliókkal, mint más a szotyival. Az 1.3 milliós kedvezmény (Suzuki) semmiség, van 3 milliós (BMW) is és hát a legújabb Nissan hirdetés, amely amúgy kicsit nép-nemzetiesre sikerült Ganxta Zoli és Stohl Buci előadásában mindent visz.Egy Nissanért 7 millió forintos kedvezményt kínálnak.Na, de tényleg, mihez képest? Hogyan kalkulálták ki az eredeti árat, ha abból 7 milliót engednek, amiért már egy szerényebb új autót is lehet venni? Ez minden idők legrosszabb reklámja. Egyébként ez a Nissan X-Trail volna, amit az egyik hirdetésben 21 millió helyett valóban 14 millióért adnának.

Még több életmód…