Az RTL Magyarország hármas győzelmet aratott 2024 augusztusában, hiszen az RTL lett a legnézettebb csatorna, az RTL Magyarországé volt a legnézettebb csatornaportfólió, illetve a médiavállalat második generációs csatornái is megelőzték a TV2 kábelportfólióját.
Augusztusban 10,5 százalékos közönségarányával szerezte meg az RTL főcsatorna a nézettségi győzelmet a 18–49 évesek körében, főműsoridőben (TV2: 9,8 százalék). Ezzel továbbra is az RTL a legnézettebb csatorna eddig idén, 12,4 százalékos eredménnyel (TV2: 12,1 százalék).
Az RTL Magyarország csatorna portfóliója 28,8 százalékos nézettséget szerzett (TV2: 26,8 százalék), így az RTL-es csatornák a legnépszerűbbek idén eddig 28,9 százalékos eredménnyel a 18–49-es korosztály körében, főműsoridőben (TV2 Csoport: 28,4 százalék).
A második generációs RTL-es csatornák is kiválóan teljesítettek, hiszen nemcsak az augusztusi győzelmet szerezték meg (RTL-kábelcsatornák: 18,3 százalék; TV2-kábelcsatornák: 16,9 százalék), hanem az idei évben ezzel átvették a vezetést a TV2 előtt a 18–49 évesek körében (RTL-kábelcsatornák: 16,5 százalék; TV2-kábelcsatornák: 16,4 százalék).