516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában.Az idén tizenharmadik alkalommal meghirdetett adománygyűjtő akció a Baptista Szeretetszolgálat munkáját, az általuk fenntartott törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház működését és egy új hospice ház építését támogatja.
A közmédia 2012-ben szervezte meg először a Jónak lenni jó! karitatív kampányt, azóta minden évben támogat egy jótékony célt.Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke elmondta, minden álmukat felülmúlta az adakozás, az adomány lehetővé teszi a gyermekhospice ház építésének befejezését, és az egészségügyi, orvosi eszközök nagy részét is meg tudják vásárolni.
„Sokat segített a közmédia abban, hogy hogyan lehet jól megfogalmazni a célt, hogyan lehet elérni azokat, akiknek nyitott szíve van. Sokat beszélünk arról, hogy a Tábitha Ház ház nem csak az elmúlásról, fájdalomról szól, hanem az életről. A gyermekek üzenték azt, hogy mi az igazán értékes, mibe érdemes az energiánkat befektetni”