2024. szeptember 08. (vasárnap) 04:26

Miért nem választanám az MBH bankot?

Ez a dilemma sokáig fel sem merült bennem és nem azért mert a tulajdonosok nem szimpatikusok. Az játszott, hogy két banknál is van érdekeltségem és az éppen elég, nem vagyok bankkártya gyűjtő és a kamatokat sem hajszolom. Ám megtörtént, hogy a társasház tetőjavításhoz külön közös költséget talált ki, s ezt illett befizetni. Az ő számlájuk viszont az új gigabanknál van.

Na, uccu, tudtam, hogy a Nyugati tér sarkán volt egy nagy Budapest Bank fiók, s azt bizonyosan megtartották.És lőn. Egy kicsit bonyolult az automata jegykiadó, meg keresztnevet is meg kell adni, hát üsse kő, ha ettől jobban megy a banknak. Ám sokan vannak és kevés ablak üzemel, így 30 percet vártam. Ám aztán volt okom meglepődni, miután ugyanis a hölgy tüzetesen tanulmányozta a számlaszámot, közölte, hogy itt nem tudom befizetni azt a bizonyos összeget, mert az takarékbanki számla. „Az egy másik fiók” közölte lekicsinylően, mintha nekem ezt hazulról tudni illene. És csak legyintett, amikor azt mondtam, hogy tudtommal Takarékbank már nincs, ellenben már rég összeolvadtak. És amikor megjegyeztem, hogy most kutyagolhatok, majd kezdhetem elölről a sorbaállást is, ismét kioktatott. „Miért, csak tíz percet várt?” Nos, az új gigabanknak ajánlanék egy illemtanárt, vagy ha úgy tetszik egy coachot, hogy foglalkozzon a dolgozókkal, mielőtt az ügyfeleken gyakorolnak.

Odébbálltam egy házzal. A volt takarékbanki fiókban sem volt jobb a helyzet, a 8 ablakból 6 ablakban láttam embert, de csak 3 fogadott ügyfelet. Az emberek már lázadoztak, megjegyzéseket tettek, többek között a gyerekpadokra, amelyek fölöttébb kényelmetlenek egy felnőtt ember számára. Aztán 40 perc után úgy kerültem sorra, hogy ketten le is léptek.Ismét megjegyeztem, hogy hány bank az egy bank, mire ez a hölgy szomorúan közölte, hogy ezt kapták. Nekik sem jó, hogy három rendszerrel dolgoznak. Nekünk sem, mondtam de visszafogtam magam, hiszen nem ő tehet róla, hogy ez a bank túl nagyra nőtt, de még mindig túl kicsi. Csak a kapzsisággal és a sóherséggel lehet magyarázni, hogy nem sikerült két év alatt egy informatikai csapatot összeszedni, akik integrálták volna a rendszereket.

Még több ITTHON…