Ki ne ismerné Für Anikót és az ő jellegzetes orgánumát? Szinte nincs olyan nap, amikor ne hallanánk viszont egy-egy tévécsatornán valamelyik hollywoodi híresség hangját kölcsönözve. Jól lehet, manapság főként prózai darabokban játszik, de pályája kezdetén rengeteg zenés darab főszerepe (Olivér, Kabaré) találta meg. Színészi tevékenységét Jászai Mari- és Érdemes Művész díjjal is elismerték. Prózai lemezeit követően 2006-ban végre megjelent első zenei albumja, melynek dalszövegeit nem más, mint Bereményi Géza írta.
A színésznő egy újabb különlegességgel jelentkezik. Jamie Winchester és Hrutka Róbert szerzeményeit nem egyedül, hanem a kezdő és a záróakkordon kívül, a többi tíz dal esetében duett partnerekkel adja elő. Elmondása szerint utoljára Koncz Zsuzsa készített ilyesmit több mint 20 évvel ezelőtt (Csodálatos Világ c.). A színész- és zenésztársak közül mindenki könnyen megtalálta a hozzá legjobban illő dalt. Csak néhány példa a teljesség igénye nélkül: a kísérletező hajlamú Heincz Gábor Biga például egy komoly témára, a világégés veszélyeire hívja fel a figyelmet. Miközben a zenék nagy részét jegyző Hrutka Robit egy „nem létező” feleség kerget őrületbe az egészséges életmód hajszolásával, Nagy Ervin, a sokunk számára ismerős szakítás pillanatát jeleníti meg, annak viharos „szépségeivel” együtt, de Roy is felbukkan az örök témával: hogyan lehet vágyakozni a másik után évekig anélkül, hogy a megszólítás pillanata eljönne, majd a már szólóban előadott utolsó dalában Anikó pont erről a bizonyos nagy pillanat eljöveteléről énekel.
A zenészek között pedig olyan nagy neveket találhatunk, mint a korábban Jamie-vel és Robival együtt játszó nagy csapat: Borlai Gergő, Galambos Zoltán, Giret Gábor triumvirátusa, akik méltó módon képviselik a mai magyar könnyűzenét.
További érdekessége a kiadványnak, hogy – a felvételek többségén doboló Borlai jellegzetes és frenetikus játékán túl – az Al di Meolával évekig játszó Kaszás Péter is felbukkan a ’Für For Ten’ című korongon.